10 mai 2011

Izvorul cu pastravi





















































































Chiar daca pozele sunt din 2008 am mai fost o data in 2011 venind din concediul facut la Magura, Zarnesti. O sa punctez pe scurt impresiile mele pentru cei care cauta detalii despre aceasta locatie mai ales ca nu sunt multe reviewuri. Am aflat de la fratele meu despre acest loc si am fost doua cupluri pentru cateva zile. Nu am avut timp pana acum sa postez impresii dar anul acesta merg iar la munte si am sa opresc la restaurant.
-Mancarea este  sau era si sper sa fie aceeasi 100% minunata. Noi de fiecare data cand veneam de la munte treceam pe la restaurant sa mancam atat de multumiti am fost insa trebuie sunat inainte pentru ca din cate imi amintesc bucatarul este de vineri pana duminica cel mai sigur in cursul saptamanii nu stiu cum sta treaba. Ciorba de burta si papanasii cei mai buni, multe deserturi de casa exceptionale si pastrav proaspat.
-Gazdele minunate, stau de vorba cu tine atunci cand simt ca ai chef si dispozitia necesara si aici s-au cazat foarte multe vip-uri, complexul are mai multe vile.
-In jur nu prea ai multe activitati de prestat, in curte este verdeata si lacul cu pastravi si fara loc de joaca pentru copii dar noi am plecat mereu pe jos trecand calea ferata si mergand spre Busteni.
-Camerele curate, cu balcon si baie spatioasa.
-Rezervarea trebuie facuta din timp pentru ca nu gasiti locuri
-Toamna, in septembrie octombrie trebuie avut grija cu caldura si aici si in alte locuri in care mergeti, noi am venit sa ne cazam aici direct de la Magura unde am tras un frig iar aici am gasit acelasi lucru, ne-a spus ca inca nu e vremea de incalzit camerele insa noua ne-a fost frig si am incalzit camera dand drumul la apa clocotita si facand aburi.
-Aveti o priveliste superba a muntilor si in fata era o poenita superba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu